Fra teknik forskrækket til total optur over HVOR let det var

Få en snak om hvordan du får en hjemmeside, der er så let at bruge, at det næsten er magisk

Jens Buch, Klientbutikkens magiker, der hjælper dig med at få klienter

Vil du prøve at gå fra teknikforskrækket til at ha optur over HVOR let det var at lave din egen hjemmeside?

Har du nogensinde følt den overvældende frustration, der ofte følger med at lave en ny hjemmeside eller bare det at skulle opdatere en lille ting på en hjemmeside? Det kan være så nedslående og forårsage søvnløse nætter og hvis ikke angst, skyld og skam så i hvert fald en lettere depression over det ikke går som du har tænkt dig.

"Andre kan da selv finde ud af det" er der måske en bekendt lille stemme der fortæller

Men helt ærligt det kan være svært, at skabe en hjemmeside, der både er personlig, indbydende for de besøgende og samtidigt er en klientmagnet. Det er ikke nogen lille opgave - der er utallige detaljer at tage hensyn til i hele designprocessen. Det kan føles ret overvældende! 

Det er fuldstændig menneskeligt, når du føler det virker meget overvældende. Og jeg genkender det da også fuldstændig fra mig selv, da jeg var ny uddannet psykoterapeut.

Dengang ønskede jeg mig en måde hvor jeg med lethed kunne få bygget min egen hjemmeside og meget gerne uden at sprænge banken i luften 😀

En hjemmeside bygget på et magisk eventyr

Forestil dig at have en hjemmeside, du kan bruge med det samme, uden at du behøver at lære at betjene det. Du skal bare åbne din hjemmeside og klikke på den tekst, du vil ændre, skrive det, du vil have, og voila - det er klaret!

Det kan lyde som et rent eventyr fra den tid hvor HC Andersen levede. Og her må jeg sige, at selvom jeg er super fan af den gode forfatter, så taler jeg ikke om et eventyr.

Med en hjemmeside ved Klientbutikken, behøver du ikke først lære en masse om hvordan hjemmesiden fungere.

Det er nemlig opbygget efter et princip der hedder: "Hvad du ser, er hvad du får".

Hvad du ser er hvad du får princippet...

Og det gælder både om du vil ændre tekster, eller billeder.

Og det er ganske vist...

Eksempel fra en hjemmeside

En hjemmeside bygget på et magisk eventyr

Forestil dig at have en hjemmeside, du kan bruge med det samme, uden at du behøver at lære at betjene det. Du skal bare åbne din hjemmeside og klikke på den tekst, du vil ændre, skrive det, du vil have, og voila - det er klaret!

Det kan lyde som et rent eventyr fra den tid hvor HC Andersen levede. Og her må jeg sige, at selvom jeg er super fan af den gode forfatter, så taler jeg ikke om et eventyr.

Med en hjemmeside ved Klientbutikken, behøver du ikke først lære en masse om hvordan hjemmesiden fungere.

Det er nemlig opbygget efter et princip der hedder: "Hvad du ser, er hvad du får".

Hvad du ser er hvad du får princippet...

Og det gælder både om du vil ændre tekster, eller billeder.

Og det er ganske vist...

Hvad siger andre?

Monica Breitenstein

"

Vil du anbefale et medlemskab?


Til alle psykoterapeuter, da Jens kan spare på alt det du ikke føler andre kan og forstår. Jeg anbefaler Jens fordi han er loyal, tillidsvækkende og pligtopfyldende.


Desuden er meget hjerteligt og varmt menneske, som ikke er bange for at være ærlig på den gode måde. Han kan give det modspil som gør at jeg selv tager mere ansvar.
Tak for dig Jens!

"

Anna Hartung

"

Hvilken ene ting, synes du, har været allermest fantastisk ved medlemskabet?


Alt det man rent faktisk kan ift. at tiltrække kunder – hvis man ved, hvad man skal gøre… eller som heldige mig…har dig til at gøre det for mig 😊 og guide mig til dét jeg selv skal gøre.

"

Anonym

"

Du er rigtig god til at lytte og forstå. Samt er det super nemt at komme i kontakt med dig.


Stor hjælp og støtte til at få det tekniske sat op.

"

Hjemmesider der fortæller en historie og matcher din klients identitetsfortælling

Jamen hvad så med farver, ikoner, menuer, kontaktformularen og ja alle de andre ting der skal være på en hjemmeside?

Dem har jeg lavet for dig, så er du fri for at bruge din dyrebare tid på det. Ja, du har sikkert ligesom jeg en super travl hverdag.

Jeg synes nogle gange at det føles som dagens To Do liste er begyndt at skrive sig selv, før mit vækkeur begyndte at overveje om det var nu den skulle forstyrre min skønhedssøvn.

Så hvordan har jeg jeg lavet designet på din nye hjemmesiden?

  • Er det noget jeg har gættet mig frem til?
  • Stukket en finger op i vinden og følt hvad der er bedst?
  • Eller har jeg en magisk bog der viser hvilke farver og design der er bedst?

Tja, næsten. Dvs det kan virke som det er magi, men det er det ikke (helt). I stedet har jeg bygget hjemmeside systemet på massevis af studier i hvilke typer af klienter der tiltrækkes af hvilke farver, designs mv.

Og jeg har især specialiseret mig i, at vide hvad der er særlig vigtigt for, at du som psykoterapeut får klienter.

Den rigtige mavefornemmelse, giver din klient lyst til at booke en tid ved dig. Det kan virke som ren magi og det er det da næsten også.

Hver klienttype har hver sin egen identitetsfortælling. Og de køber på hver deres mavefornemmelse. Måske har du selv prøvet det, at man kigger på en hjemmeside med striktrøjer og man bare kan mærke at præcis den lækre trøje vil føles rigtig godt. Og vupti så ligger den i indkøbskurven🙈😉

Og det magiske er, at når man kender de typer, kan man designe og målrette hjemmesiderne sådan at det giver den rigtige mavefornemmelse for ham/hende der besøger din hjemmeside.

Den rigtige mavefornemmelse giver din klient lyst til at booke en tid ved dig. Det kan virke som ren magi og det er det næsten også.

Vil du prøve magien?

Du starter med at booke en tid til en snak. Og ud fra den snak finder vi ud af om der er magi og kemi.

Jeg har selv gået vejen

Jeg kender godt til følelsen af den store frustration over ikke at få klienter nok (eller ingen overhovedet). Kombineret med forvirring over de mange super duper tilbud om hjælp til min markedsføring da jeg startede som ny psykoterapeut.


Ja, jeg var mildest talt ved at give op på min drøm!

Dengang jeg startede som psykoterapeut

Når jeg tænker tilbage på dengang, hvor jeg brugte mange penge på at få lavet min markedsføring. Så husker jeg tydeligt hvor frustreret jeg var.


Nu havde jeg jo fået uddannelsen og jeg var klar! Jeg var så klar til at hjælpe de mennesker som helt tydeligt havde brug for hjælpen.


Jeg havde endda fået nogle ret dygtige folk til at hjælpe med min markedsføring. Men lige lidt hjalp det. 


Nu havde jeg fået uddannelsen og jeg var klar! Jeg var SÅ klar....

En længere rejse.

En dag slog det mig, at de mange dygtige hjemmeside mennesker der hjalp mig, alle havde det tilfælles, at de ingen erfaring havde med at hjælpe psykoterapeuter.


Jeg begyndte herefter på en længere rejse. En rejse der havde ét ønske, nemlig det at finde ud af hvordan man kunne lave en super enkelt og virksom markedsføring for psykoterapeuter. Uden at de skulle kende til teknik eller læse lange bøger om markedsførings teorier.

Jeg byder i dag velkommen til de mange psykoterapeuter der har lyst til at få flere klienter, uden at de (også) skal være tekniknørder.


Det er så fedt, at høre en psykoterapeuts udfordring og så vide præcis hvad der skal til, for at de igen begynder at få et håb om klienter.

I dag ved jeg at det ikke er nødvendigt, at man skal være teknik nørd for at få klienter. Men det er oftest nødvendigt, at få hjælp til de ting man ikke er super god til fra en der har prøvet det selv.


Jeg ved også at enkelhed er din ven, når det gælder markedsføring. Og det er netop det som jeg har lavet med Klientbutikkens hjemmesider.


Hvordan har jeg det i dag?

Jeg har det godt tak😊 Frustrationen over teknikken kan jeg stadig have indimellem, det kender vi vist alle😀


Til gengæld så er jeg taknemmelig for nu at kende vejen til at få klienter til sin klinik. Og jeg er så taknemmelig over, at kunne have en hverdag, hvor jeg til dagligt hjælper mange psykoterapeuter med netop det.

Få en snak

Udfyld kontaktformularen herunder, så skriver jeg tilbage til dig, så snart jeg ser din besked

Du kan også kigge i min kalender ved at klikke her 👉 Book et infomøde 👈

>